Ταχυδρομική Διεύθυνση

Τέρμα Σισμάνογλου, 69100 Κομοτηνή

Τηλέφωνο

2531083510

Ωράριο εργασίας

7:00 - 16:00

Email

pdeamthr@sch.gr

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΑ ΜΕΛΗ Ε.Ε.Π.

Ανακοίνωση για τα δικαιολογητικά διορισμού ενόψει της ορκωμοσίας και ανάληψης υπηρεσίας νεοδιόριστων μελών Ε.Ε.Π σε ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ. και Σ.Δ.Ε.Υ.-ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ. της ΠΔΕΑΜΘ

Ενημερώνουμε τα μέλη Ε.Ε.Π που διορίζονται σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και Σ.Δ.Ε.Υ.-ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. της ΠΔΕΑΜΘ, ότι κατά την προσέλευσή τους για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας -ύστερα από την έκδοση του Φ.Ε.Κ.- θα πρέπει να προσκομίσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά.

Θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση με οδηγίες για τις ακριβείς ημερομηνίες ορκωμοσίας και ανάληψης υπηρεσίας νεοδιορίστων, μετά τη δημοσίευση της απόφασης διορισμού σε Φ.Ε.Κ., καθώς και για τη δήλωση προτίμησης τοποθέτησης των μελών Ε.Ε.Π. ΠΕ23 και ΠΕ30, οι οποίοι διορίζονται σε Σ.Δ.Ε.Υ.-ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. της ΠΔΕΑΜΘ.

Παρακαλούμε, κατά την προσέλευσή σας, για τη διασφάλιση της ταχύτερης εξυπηρέτησής σας, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, να προσκομίζετε ήδη συμπληρωμένα τα συνημμένα έντυπα/αιτήσεις/Υ.Δ. (μόνον οι Υπεύθυνες Δηλώσεις, υπογράφονται επί τόπου, κατά την ανάληψη υπηρεσίας εκτός αν είναι ψηφιακά υπογεγραμμένες)

1. Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας
2. Φωτοαντίγραφα όλων των δικαιολογητικών των τυπικών προσόντων (πτυχία, μεταπτυχιακά, πτυχία ξένων γλωσσών, πιστοποιητικά γνώσης Η/Υ, πιστοποιητικά επιμόρφωσης) ένταξης του/της νεοδιόριστου/ης εκπαιδευτικού στον τελικό αξιολογικό πίνακα διορισμού του Α.Σ.Ε.Π. καθώς επίσης και οποιοδήποτε άλλο αποδεικτικό (βεβαιώσεις επιμόρφωσης κ.λ.π.) κρίνει ο/η ίδιος/α ότι πρέπει να εμπεριέχεται στον Φάκελο Προσωπικού Μητρώου (Φ.Π.Μ.) του/της, βεβαιώσεις εγγραφής συλλόγου (όπου απαιτείται), βεβαίωση αδείας άσκησης επαγγέλματος.

  • Όσον αφορά το αντίγραφο πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από Α.Ε.Ι. με έδρα την Ελλάδα, παρακαλούμε να μεταβείτε στον ιστότοπο https://ptyxia.gov.gr/ για την έκδοση Πιστοποιητικού Σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,  στο οποίο εμπεριέχεται ένας μοναδικός κωδικός επαλήθευσης και ηλεκτρονική σφραγίδα (QR).

Σημείωση: Οι τίτλοι ξένων Πανεπιστημίων υποβάλλονται με επίσημη μετάφραση και τη βεβαίωση αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ. Εάν οι τίτλοι αυτοί δεν αποτελούν προϋπόθεση πρόσληψης, κατατίθενται με αίτησή στη γραμματεία του ΠΥΣΕΕΠ για αναγνώριση. Τα οικονομικά αποτελέσματα αυτής, ανατρέχουν από την ημερομηνία της αίτησης και όχι από την ημερομηνία διορισμού.

  • Όσον αφορά τίτλο σπουδών από Α.Ε.Ι. με έδρα Πανεπιστήμιο εξωτερικού, παρακαλούμε να μεταβείτε στον ιστότοπο https://ptyxia.gov.gr/ για να εκδώσετε αντίγραφο Πράξης Ακαδημαϊκής Αναγνώρισης Τίτλων Σπουδών (από τον ΔΟΑΤΑΠ), στο οποίο εμπεριέχεται ένας μοναδικός κωδικός επαλήθευσης και ηλεκτρονική σφραγίδα (QR).

Σας ενημερώνουμε ότι η έκδοση των ανωτέρω πιστοποιητικών μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας https://ptyxia.gov.gr/ διασφαλίζει τη γνησιότητα του τίτλου σπουδών.

3. Έγγραφο που να πιστοποιεί τον Α.Φ.Μ. ή φωτοτυπία κάποιου εκκαθαριστικού τελευταίων τριών ετών.
4. Έγγραφο που να πιστοποιεί τον Α.Μ.Κ.Α.
5. Βεβαίωση Απογραφής Άμεσα Ασφαλισμένου από το ΙΚΑ ή κάποιο άλλο έγγραφο που να πιστοποιεί τον Α.Μ. ΙΚΑ.
6. Έγγραφο (φωτοτυπία βιβλιαρίου καταθέσεων ή εκτύπωση λογαριασμού e-banking) με πρώτο δικαιούχο τον/την ενδιαφερόμενο/η, στο οποίο αναγράφεται καθαρά ο αριθμός λογαριασμού και ο ΙΒΑΝ.
7. Πρωτότυπες βεβαιώσεις παθολόγου και ψυχιάτρου

Σύμφωνα με το άρθρο 7 του ΦΕΚ 254/21-11-2013 τ.Α’, υποχρεούστε να προσκομίσετε γνωματεύσεις α) παθολόγου ή γενικού ιατρού και β) ψυχιάτρου είτε του δημοσίου είτε ιδιωτών σύμφωνα με τις οποίες κρίνεστε υγιής και διαθέτετε τη φυσική καταλληλόλητα για να ασκήσετε τα εκπαιδευτικά και υποστηρικτικά καθήκοντα στις σχολικές μονάδες τοποθέτησης.


8. Δήλωση περιουσιακής κατάστασης  σύμφωνα με το άρθρο 23 του Ν. 3528/2007 (επισυνάπτεται ). Κατατίθεται σε κλειστό-σφραγισμένο φάκελο στον οποίο θα αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του/της ΕΕΠ και θα συνοδεύεται από Υπεύθυνη Δήλωση (επισυνάπτεται) του άρθρου 8 του Ν.1599/1986, (ΦΕΚ 75 Α΄), που θα αναφέρει ότι: «Η περιουσιακή μου κατάσταση είναι αυτή που αναγράφεται στα σχετικά έντυπα τα οποία σάς επισυνάπτω στην υπεύθυνη δήλωσή μου και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής. Επίσης γνωρίζω την υποχρέωσή μου να ενημερώνω την Υπηρεσία μου για κάθε μεταβολή των περιουσιακών μου στοιχείων».
9. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης τελευταίου τριμήνου (για έγγαμους και/ή γονείς τέκνων). Σημείωση: Εάν υπάρχει τέκνο που σπουδάζει επιπλέον Βεβαίωση Σπουδών από τη Σχολή που φοιτά, στην οποία να  αναγράφεται η διάρκεια σπουδών.
10. Οι σχετικές Βεβαιώσεις Προϋπηρεσίας στο Δημόσιο ή Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (και αντίστοιχη εκτύπωση ενσήμων).
11. Απόφαση του ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ για το «Επιδόματα μητρότητας») για όσες έχουν τεκνοποιήσει το τελευταίο 15μηνο.
12. Απογραφικό Δελτίο - Ατομικά στοιχεία (επισυνάπτεται ).
13. Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία θα δηλώνεται ότι δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί από άλλη θέση, ότι δεν κατέχουν άλλη θέση του δημοσίου, δεν είναι φυγόποινοι ή φυγόδικοι κ.λ.π. (επισυνάπτεται).

14. Δικαιολογητικά Μισθοδοσίας

Το έντυπο αφορά το ασφαλιστικό καθεστώς του νεοδιοριζόμενου και η πλήρης συμπλήρωση είναι υποχρεωτική για τη μισθοδοσία του (επισυνάπτεται ).

Παρακαλούμε κατά τη συμπλήρωση να λάβετε υπόψη τα εξής:

  • Όσοι δηλώνετε στο συγκεκριμένο έντυπο ότι είστε «Παλαιοί Ασφαλισμένοι», πριν την 01.01.1993, θα πρέπει να μας προσκομίσετε φωτοτυπία ασφάλισης πριν την 01.01.1993 σε οποιοδήποτε ασφαλιστικό φορέα. 
  • Η προϋπηρεσία πριν το 2011 έχει να κάνει με την δήλωση τυχόν προϋπηρεσίας στο Δημόσιο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας πριν το 2011.
  • Εφ’ όσον κάποιος δεν έχει ασφαλιστέα ιδιότητα πριν την 1.1.2022 ασφαλίζεται υποχρεωτικά για επικουρική σύνταξη στο Τ.Ε.Κ.Α., σύμφωνα με την εγκύκλιο 7/15-02-2022 του e-ΕΦΚΑ (ΑΔΑ:9ΨΥ746ΜΑΠΣ-ΔΚΖ).

Τέλος, παρακαλούμε να εκτυπώσετε και να προσκομίσετε τη «Βεβαίωση Απογραφής» από την ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ:

https://www.efka.gov.gr/el/elektronikes-yperesies/bebaiose-apographes .

Επισημαίνεται ότι στην περίπτωση που κάποιος έχει προϋπηρεσία πριν την 1.1.2011 και πρέπει να επιλέξει ασφαλιστικό καθεστώς σύνταξης μεταξύ Δημοσίου και πρώην ΙΚΑ, το επιλέγει με προσωπική του απόφαση. Ομοίως και για όσους έχουν γεννηθεί μετά την 01.01.1987 και πρέπει να επιλέξουν Επικουρική Ασφάλιση.

Η υπηρεσία δεν είναι αρμόδια να δώσει διευκρινήσεις για το ποια είναι η επωφελέστερη επιλογή, καθώς εξαρτάται από ατομικούς παράγοντες (π.χ. προγενέστερος ασφαλιστικός βίος) και γενικούς παράγοντες (π.χ. μελλοντικές τροποποιήσεις νόμων).
15. Βεβαίωση Συνυπηρέτησης και Εντοπιότητας (εφόσον υπάρχουν).

Παρακαλούμε τα φωτοαντίγραφα να είναι ευκρινή.

9

Οδηγίες Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων και Δικαιολογητικών για τους Νεοδιόριστους Εκπαιδευτικούς ΕΕΠ-ΕΒΠ για το ΠΥΣΕΕΠ [Υποβολή μετά την ορκωμοσία ]

Στο πλαίσιο της διαδικασίας τοποθέτησης και ανάληψης υπηρεσίας των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης της Υπηρεσίας μας.

Η πρόσβαση στη φόρμα πραγματοποιείται με τη χρήση των προσωπικών κωδικών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ).

. Για την ομαλή και σωστή διαδικασία, παρακαλούμε να ακολουθήσετε πιστά τις παρακάτω οδηγίες:

1. Υποβολή αίτησης

  • Η αίτηση υποβάλλεται υποχρεωτικά σε μορφή PDF.
  • Το αρχείο πρέπει να φέρει ως όνομα:
    ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ_ΑΙΤΗΣΗ.pdf
    (π.χ. Παπαδόπουλος_Γεώργιος_ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ.pdf).

2. Υποβολή δικαιολογητικών

  • Εάν έχετε επιπλέον δικαιολογητικά, αυτά πρέπει να συγκεντρωθούν και να συμπιεστούν μαζι με την αίτηση σε ένα αρχείο ZIP.
  • Το αρχείο ZIP πρέπει να φέρει ως όνομα:
    ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ_ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ.zip
    (π.χ. Παπαδοπούλου_Μαρία_Δικαιολογητικά.zip).
  • Τα επιμέρους έγγραφα που περιλαμβάνονται στο ZIP θα πρέπει επίσης να ονοματίζονται με τον ίδιο τρόπο, ακολουθώντας το μοτίβο:
    ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ_ΤΙΤΛΟΣ_ΕΓΓΡΑΦΟΥ
    (π.χ. Ιωάννου_Αναστασία_Πτυχίο.pdf, Ιωάννου_Αναστασία_Ταυτότητα.pdf).

3. Υποβολή στη φόρμα

  • Ανεβάζετε το αρχείο της αίτησης (PDF) στο αντίστοιχο πεδίο της φόρμας.
  • Εφόσον υπάρχουν επιπλέον δικαιολογητικά, ανεβάζετε  το αρχείο ZIP σε αντίστοιχο πεδίο της φόρμας.
  • Πριν την τελική υποβολή, ελέγξτε ότι όλα τα αρχεία είναι σωστά ονοματισμένα και ευανάγνωστα.
  • Ψηφιακή Υπογραφή Αιτήσεων

    Οι αιτήσεις μπορούν να υπογραφούν και ψηφιακά με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    1. Μέσω της υπηρεσίας gov.gr – «Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου» με χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet.
      Σύνδεσμος: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/psephiake-bebaiose-eggraphou
    2. Με τη χρήση ψηφιακού πιστοποιητικού του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ).
      Σύνδεσμος: https://ca.sch.gr/index.php

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Δ Πληροφορικής και νέων Τεχνολογιών στο τηλέφωνο 2531083510

Αυγητίδης Ερρίκος εσωτ. 113
Κουτσογιάννης Χρήστος εσωτ. 121
ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Υποβολή δικαιολογητικών για ΠΥΣΕΕΠ

0