Στόχος του προγράμματος είναι να διαμορφώσει τη δημιουργικότητα των μαθητών μέσω της τέχνης. Στο έργο συμμετέχουν μαθητές ηλικίας 15-19 ετών από 5 σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από: την Πολωνία, την Ελλαδα,την Ιταλια,την Κροατία και την Πορτογαλία.
Δραστηριότητες
Το θέμα κάθε ανταλλαγής είναι μια διαφορετική μορφή τέχνης: θέατρο, κινηματογράφος, φωτογραφία και stop motion animation, μουσική και χορός. Κατά τη διάρκεια κάθε κινητικότητας, οι μαθητές διαμορφώνουν τη δημιουργικότητά τους μέσω μιας διαφορετικής μορφής τέχνης.
Πνευματικά Προϊόντα
θεατρική παράσταση στην Πολωνία Μουσικοχορευτική παράσταση στην Ιταλία Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους-Ελλάδα-Δράμα
Αντίκτυπος
Οι μαθητές καλλιεργούν την πολιτιστική τους συνείδηση μαθαίνοντας για την ιστορία και τα έθιμα της χώρας υποδοχής, δημιουργούν φιλίες και μαθαίνουν να σέβονται ο ένας τον πολιτισμό του άλλου, εργάζονται σε πολυπολιτισμικές ομάδες για να δημιουργήσουν θεατρικές και μουσικοχορευτικές παραστάσεις ,εκθέσεις φωτογραφίας και ταινίες μικρού μήκους επικοινωνόντας στην Αγγλική γλώσσα.
Προβολή
Δελτία τύπου στο ΙΚΥ και στον τοπικό τύπο. Διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την τοπική κοινωνία.
Οι καταρτιζόμενοι απέκτησαν επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες: 1. Με την πρακτική του άσκηση σε Θερμοκηπιακές Καλλιέργειες Ντομάτας και Αγγουριού στην περιοχή της Παρεκκλησιάς στη Λεμεσό όπως : καλλιέργεια, κλάδεμα, δέσιμο, υποστύλωση και συγκομιδή ( ντομάτας και αγγουριού). 2. Με την πρακτική τους άσκηση στη διαδικασία διαλογής, ζυγίσματος, συσκευασίας, τυποποίησης και εμπορίας ντομάτας cherry, 3. Απέκτησαν θεωρητικές γνώσεις παρακολουθώντας σεμινάρια σε:
- Νεανική Αγροτική Επιχειρηματικότητα. - Εισαγωγή στις Θερμοκηπιακές Καλλιέργειες, και στη Βιολογική Γεωργία. - Ιστορικό , Πολιτιστικό και Κοινωνικό Κυπριακό Περιβάλλον.
4. Εκπαιδευτικές Επισκέψεις σε:
- Ινστιτούτο Γεωργικών Ερευνών Λευκωσίας. - Βοτανικός Κήπος περιοχή Αμμοχώστου.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ Στοιχεία του σχεδίου: 2021-1-EL01-KA121-VET-000007221
Συμμετέχοντες 15 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Στόχοι ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗ ΛΕΜΕΣΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
Δραστηριότητες
ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΣΚΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ
Αντίκτυπος
Οι καταρτιζόμενοι απέκτησαν επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες:
1. Με την πρακτική του άσκηση σε Θερμοκηπιακές Καλλιέργειες Ντομάτας και Αγγουριού στην περιοχή της Παρεκκλησιάς στη Λεμεσό όπως : καλλιέργεια, κλάδεμα, δέσιμο, υποστύλωση και συγκομιδή ( ντομάτας και αγγουριού). 2. Με την πρακτική τους άσκηση στη διαδικασία διαλογής, ζυγίσματος, συσκευασίας, τυποποίησης και εμπορίας ντομάτας cherry, 3. Απέκτησαν θεωρητικές γνώσεις παρακολουθώντας σεμινάρια σε: - Νεανική Αγροτική Επιχειρηματικότητα. - Εισαγωγή στις Θερμοκηπιακές Καλλιέργειες, και στη Βιολογική Γεωργία. - Ιστορικό , Πολιτιστικό και Κοινωνικό Κυπριακό Περιβάλλον. 4. Εκπαιδευτικές Επισκέψεις σε: - Ινστιτούτο Γεωργικών Ερευνών Λευκωσίας. - Βοτανικός Κήπος περιοχή Αμμοχώστου.
2021-1-EL01-KA121-VET-000007221 Φορέας Υποδοχής : ATHENA STUDY AND TRAINING s.r.l Βουκουρέστι
Συμμετέχοντες
Εκπαιδευτικοί ( τέσσερις)
Στόχοι
Γνωριμία με το Δυαδικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στη Ρουμανία ( Σύνδεση Σχολείου και Αγορά εργασίας) - Dual System Δραστηριότητες 1. Ενημερώθηκαν για το εκπαιδευτικό σύστημα της Ρουμανίας με επίκεντρο την Επαγγελματική Εκπαίδευση 2. Γνώρισαν το εφαρμοζόμενο σύστημα σύνδεσης των σχολείων επαγγελματικής εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας ( Dual Education System) 3. Επισκέφθηκαν σχολείο στην πόλη Μπρασώφ (Dual School) στο οποία εφαρμόζεται πρακτική άσκηση μαθητών σε επιχειρήσεις παράλληλα με την εκπαίδευσή τους, με προοπτική την μελλοντική τους απασχόληση σε αυτές 4. Επισκέφθηκαν σχολείο στην πόλη Πλοϊέστι ( Vocational School) με κύρια κατεύθυνση τον αγροτικό τομέα, με μεγάλες ιδιόκτητες εκτάσεις, που παραχωρούνται με συμβάσεις σε επιχειρήσεις για την καλλιέργειά τους. Το όφελος της σχολικής μονάδας είναι η πρακτική άσκηση των μαθητών αλλά και οικονομικό όφελος από τα έσοδα της επιχείρησης 5. Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ρουμάνικο Επιμελητήριο και ενημέρωση για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των επιχειρήσεων στην επαγγελματική εκπαίδευση των νέων 6. Επίσκεψη στην Ελληνική Πρεσβεία για ενημέρωση από την εκπαιδευτική ακόλουθο και τον Οικονομικό- Εμπορικό Σύμβουλο.
Πνευματικά Προϊόντα
Γνώση του εφαρμοζόμενου στην Επαγγελματική εκπαίδευση δυαδικού συστήματος (σύνδεση σχολείου με την αγορά εργασίας)
Αντίκτυπος
- Απόκτηση γνώσεων σχετικά με την εφαρμογή συστήματος σύνδεσης σχολείου και επιχειρήσεων (αγορά εργασία) στη χώρα υποδοχής. - Δια μόρφωση μας νέας στάσης συμπεριφοράς σχετικά με την εμπλοκή των επιχειρήσεων στη λειτουργία της σχολικής μονάδας είτε με τη μορφή της προσφοράς πρακτικής άσκησης στους μαθητές, είτε4 στην μετέπειτα δέσμευση για απασχόληση, είτε στην προσφορά σύγχρονου τεχνολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού, είτε στην ανάληψη της ευθύνης επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Προβολή
Αποστολή Δελτίου Τύπου στα μέσα μαζικής ενημέρωσης (τοπική εφημερίδα , ραδιόφωνο, τηλεόραση). Παραχώρηση συνεντεύξεων. Στη λήξη όλων των ροών του σχεδίου θα υλοποιηθεί σχετική ημερίδα ενημέρωσης.
Εκπαιδευτικοί από:Poplars Farm Primary School-U.K.-Bradford, GRADINITA RAZA DE SOARE -Romania- Targoviste, Kindergarten Mukulax co Finland-Turku, 1st Experimental Primary School of Alexandroupolis- Greece, Lamia Karer Ortaokulu, Turkey- Izmir Στόχοι
Να λάβουν, οι εκπαιδευτικοί, ποιοτική επαγγελματική επιμόρφωση σε καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μεθόδους από ειδήμονες και να εφαρμόσουν τις μεθόδους στα σχολεία τους προγραμματίζοντας κοινές δράσεις και αξιολογώντας τον αντίκτυπο σε αυτά.
Δραστηριότητες
Short-term joint staff training events (Διακρατικές επιμορφωτικές συναντήσεις μικρής διάρκειας): C1 Creativity and imagination Poplars Farm PrimarySchool(E10071494,United Kingdom) 12-2021 C2 Citizenship- other cultures Lamia Karer Ortaokulu(E10060021,Turkey) 03-2022 C5 Collaboration and Communication Kindergarten Mukulax co(E10180336,Finland) 05-2022 C4 Communication and Digital Literacy1o PIRAMATIKO DIMOTIKOSHOLIO ALEXANDROUPOLIS (E10132441,Greece) 11-2022 C2 Critical thinking and problem solving GRADINITARAZA DE SOARE (E10127085,Romania) 03-2023 C6 Character Turkey 05-2023
Πνευματικά Προϊόντα
Δημιουργία συγκεκριμένων προϊόντων και εργαλείων που θα επιτρέψουν την ευρεία διάδοση του έργου σε περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Αντίκτυπος -Να συνεργαστούμε ως ενωμένοι φορείς αλλαγής, να σχεδιάσουμε και να αξιολογήσουμε νέες μεθόδους διδασκαλίας και δραστηριότητες που προκύπτουν από τις εκπαιδευτικές συνεδρίες «ειδικών». Θα δοθεί προσοχή στην υποστήριξη εκπαιδευτικών που είναι νέοι στο επάγγελμα, επιτρέποντας στο προσωπικό και σε συντονιστές να αναπτύξουν ηγετικές δεξιότητες, ενισχύοντας το προφίλ του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού. -Να ενισχύσουμε όλους τους στόχους μέσω της αποτελεσματικής χρήσης της πληροφορικής αναπτύσσοντας τη χρήση της τεχνολογίας ως εργαλείου επικοινωνίας για το προσωπικό και τους μαθητές -Να μοιραστούμε/διαδώσουμε την εμπειρογνωμοσύνη που αποκομίσαμε κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης, μέσω παρουσιάσεων και εργαστηρίων προσκαλώντας συνεργαζόμενα σχολεία και ιδρύματα κατάρτισης εκπαιδευτικών. Η διασφάλιση της ποιότητας των ενεργειών για την επίτευξη αυτών των στόχων θα είναι πρωταρχικής σημασίας, λαμβάνοντας υπόψη μια ποικιλία στρατηγικών αξιολόγησης που θα συμπληρώσουν τις νέες προσεγγίσεις στη διδασκαλία και τη μάθηση. - Να ενισχύσουμε ένα δίκτυο (εξ ου και ο τίτλος του έργου) επαγγελματιών εκπαιδευτικών που έχουν εξειδίκευση στην προώθηση της ένταξης. Δίνεται έμφαση στις παγκόσμιες/βασικές ικανότητες και στον τρόπο με τον οποίο αυτές προσφέρονται σε όλους τους μαθητές ανεξάρτητα από το κοινωνικοοικονομικό τους υπόβαθρο, την εθνικότητα, το φύλο ή τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και την πολιτιστική κληρονομιά, την ταυτότητα του εαυτού τους και τα παγκόσμια ζητήματα.
Προβολή
Με κάθε ευκαιρία μέσω: - σχολικών ιστότοπων -Twitter- facebook - τύπου - εκδηλώσεων e-Twinning - σε τοπικές, εθνικές και διεθνείς σχολικές συνεργασίες - σε εκδηλώσεις του Βρετανικού Συμβουλίου - σε πανεπιστήμια
1ο Πειραματικό Δ.Σ. Αλεξανδρούπολης
Κατηγορία σχεδίου Κ2
Fun & Engaging STEM Activities for Tomorrow's World
Όνομα Σχ. Μονάδας ή Διεύθυνσης 1ο Πειραματικό Δ.Σχ. Αλεξανδρούπολης
Κατηγορία σχεδίου Κατηγορία σχεδίου Κ2
Τίτλος Σχεδίου "Fun & Engaging STEM Activities for Tomorrow's World"
Στοιχεία του σχεδίου "Fun & Engaging STEM Activities for Tomorrow's World" Erasmus+ KA229 2021- 1-SK01-KA220-SCH-000023695
Διάρκεια: 1-11-2021 ως 31-10-2024 (36 μήνες)
Το σχέδιο υποβλήθηκε και εγκρίθηκε από το SAAIC - Slovak Academic Association for International Cooperation από την υπεύθυνη του προγράμματος Eva Lazarova εκπαιδευτικό του σχολείου Základná škola Prk Anglinum 8,Košice.
Υπεύθυνη του Σχεδίου για το 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης είναι η Βιργινία Καραβοκύρη, εκπαιδευτικός ΠΕ70.
Ο συνολικός πρoϋπολογισμός του προγράμματος είναι 323 804 EUR.
Τα συνεργαζόμενα σχολεία είναι:
Zakladna Skola Park Angelinum 8, Kosice- Slovakia,
Internationella Engelska Skolan Helsingborg-Sweden,
Podstawowa nr 7 im.Janusza Korczaka -Poland και
το εκπαιδευτικό ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης AISR-Ireland
Συμμετέχοντες
Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετέχουν μαθητές 10- 14 ετών.
Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν έχουν ταυτόχρονα τον ρόλο του επιμορφωτή κι επιμορφούμενου.
Οι συνεργάτες μας από το AISR υποστηρίζουν επιστημονικά το έργο.
Στόχοι
Στόχος του προγράμματος είναι η αποδοχή της διαφορετικότητας και η συμπερίληψη, η καλλιέργεια του ψηφιακού γραμματισμού, η ευαισθητοποίηση απέναντι στην κλιματική αλλαγή, η εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στην εκπαίδευση.
Δραστηριότητες
1 Διακρατική Συνάντηση στο AISR της Ιρλανδίας τον Μάρτιο του 2022 Κινητικότητα 3 εκπαιδευτικών και 5 μαθητών από κάθε χώρα στα σχολεία των εταίρων με την εξής σειρά: OZEL MATEMATIK FEN BILIMLERI ORTAOKULU της Τουρκίας, Σαμψούντα 10/2022
Internationella Engelska Skolan Helsingborg- Σουηδία, 5/2023
Podstawowa nr 7 im.Janusza Korczaka, Πολωνία, 10/2023
Osnovna skola Darda, Κροατία, 3/2024
Zakladna Skola Park Angelinum 8, Kosice, Σλοβακία, 5/2024
Πνευματικά Προϊόντα
"Fun & Engaging STEM Activities for Tomorrow's World"
Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος οι μαθητές στα σχολεία όλων των εταίρων εμπλέκονται σε διασκεδαστικές STEM δραστηριότητες.
Οι εκπαιδευτικοί από κάθε σχολείο εκπονούν σχέδια μαθημάτων τα οποία μοιράζονται με τους συναδέλφους τους από τα σχολεία των εταίρων. οι δραστηριότητες των μαθητών και τα σχέδια εργασίας κοινοποιούνται στο Τwinspace.
Τέλος, θα δημιουργηθεί από το AISR Εκπαιδευτική Πλατφόρμα όπου θα ανεβαίνουν τα σχέδια μαθημάτων των εκπαιδευτικών και οι δραστηριότητες των μαθητών.
Αντίκτυπος
Οι μαθητές: Να αγαπήσουν τις Φυσικές Επιστήμες και τα Μαθηματικά Να βελτιώσουν τις ακαδημαϊκές επιδόσεις σε αυτά τα γνωστικά πεδία Να καλλιεργήσουν τις δεξιότητες του 21ου αιώνα ( δημιουργικότητα, επικοινωνία, κριτική σκέψη, συνεργασία) Να αποκτήσουν ψηφιακό εγγραμματισμό Να κατανοήσουν ότι η δική τους ευημερία εξαρτάται από το περιβάλλον Να γίνουν «πράσινοι» πολίτες Να αποκτήσουν το αίσθημα του ανήκειν σε ένα ευρύτερο, ευρωπαϊκό περιβάλλον Να έχουν όλοι οι μαθητές ίσες ευκαιρίες στη μάθηση και τη γνώση
Εκπαιδευτικοί -Σχολείο
Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσω της συμμετοχής στη διεθνή κινητικότητα και της πρακτικής συνεργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης. Βελτίωση της ποιότητας των συνεργαζόμενων σχολείων με την ανάπτυξη ή την εφαρμογή καινοτόμων στοιχείων σε περιβάλλοντα μάθησης και διδασκαλίας. Δημιουργία μακροχρόνιας συνεργασίας και ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών. Καλλιέργεια των δεξιοτήτων μας μέσω άλλων εμπειριών από διαφορετικά σχολεία και χώρες. Δημιουργία ενός σχολείου συνδεδεμένου με τον κόσμο, με άλλα κέντρα: ανοιχτό, δυναμικό, ευέλικτο, καινοτόμο και διεθνές. Ενίσχυση των ικανοτήτων των μαθητών να ενεργούν υπεύθυνα απέναντι στο περιβάλλον ως Πράσινοι Ευρωπαίοι Πολίτες, οδηγώντας τους μαθητές να ανακυκλώνουν και να ανακαλύπτουν βιώσιμες μεθόδους μείωσης των απορριμμάτων, εξοικονόμησης ενέργειας και νερού στο σχολείο.
1ο Πειραματικό Δ.Σ. Αλεξανδρούπολης
Κατηγορία σχεδίου Κ2
CIAK - Cinema, animazioni internazionali e bambini!
CIAK - Cinema, animazioni internazionali e bambini!
Στοιχεία του σχεδίου: ΚΑ229 Διάρκεια: 34 μήνες (07/10/2019 - 06/08/2022) Αριθμός σύμβασης: 2019-1-ΙΤ02-ΚΑ229-062133_6 Εταίροι: 1o Piramatiko Dimotiko Sholio Alexandroupolis - Greece Escola B1 PE Covão - Portugal ZER Guilleries - Spain Colegiul National Gheorghe Lazar Sibiu - Romania Nevsehir Halil Incekara Bilim ve Sanat Merkezi - Turkey
Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί και μαθητές ηλικίας 6-14 ετών, οι οποίοι συμμετείχαν στην υλοποίηση των δραστηριωτήτων και στις δια ζώσης ή διαδικτυακές συναντήσεις του προγράμματος.
Στόχοι
-Πλήρη ανάπτυξη και ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών -Ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και δεξιοτήτων επικοινωνίας & συνεργασίας -Συμπερίληψη και συμμετοχή όλων των μαθητών στις δραστηριότητες του προγράμματος -Χρήση των ΤΠΕ με δημιουργικό τρόπο
Δραστηριότητες
Οι μαθητές μέσα από δημιουργικές και ευχάριστες δραστηριότητες γνώρισαν την ιστορία του κινηματογράφου, έμαθαν τεχνικές φωτογράφισης, ηχογράφησαν δικά τους τραγούδια ή αναζήτησαν τραγούδια χωρίς πνευματικά δικαιώματα και δημιούργησαν τα δικά τους σποτ ή μικρού μήκους ταινίες χρησιμοποιώντας την τεχνική stop motion Για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων εκπαιδευτικοί και μαθητές συμμετείχαν σε επιμορφώσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν από ειδικούς ή εκπαιδευτικούς των συμμετεχόντων χωρών κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών ή δια ζώσης συναντήσεων. Ανάρτηση των δραστηριότητες και παρουσιάσεων των επιμορφώσεων στην ιστοσελίδα και πλατφόρμα Twinspace του προγράμματος. Πνευματικά Προϊόντα Δημιουργία λογότυπου, αφισών, tutorials, flipbooks, stop motion animation ταινιών, βίντεο με την εφαρμογή canva, παρουσιάσεων, ψηφιακού βιβλίου, μουσικών δημιουργιών με την χρήση των εφαρμογών garageband (iOs), Groovepad & musicmakerjam.
Αντίκτυπος
Εκπαιδευτικοί και μαθητές - είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν, να επικοινωνήσουν, να πραγματοποιήσουν ψηφοφορίες και να ανταλλάξουν ιδέες και απόψεις μέσω της πλατφόρμας Twinspace - συμμετείχαν σε διαδικτυακά ή δια ζώσης δημιουργικά εργαστήρια -επισκέφτηκαν ευρωπαϊκά σχολεία και ήρθαν σε επαφή με έναν διαφορετικό πολιτισμό - επισκέφτηκαν μουσεία και χώρους που αφορούν την ιστορία του κινηματογράφου - γνώρισαν παραδοσιακές τεχνικές κινουμένων σχεδίων, νεότερες ψηφιακές τεχνικές μέχρι τα πιο σύγχρονα λογισμικά και γραφικά - δημιούργησαν τις δικές τους ταινίες μικρού μήκους
Στοιχεία του σχεδίου: 2020-1-FR01-KA229-080353_2 Διάρκεια: 1/9/2020 έως 31/8/2023 (Πραγματοποιήθηκε επέκταση του προγράμματος καθώς κατά τον πρώτο χρόνο δεν υλοποιήθηκε καμία κινητικότητα λόγω της πανδημίας) Συντονιστής: LYCEE PROFESSIONNEL ET TECHNOLOGIQUE LES ROSIERS, Γαλλία Εταίροι:
Μαθητές και καθηγητές από 4 σχολεία των χωρών: Ελλάδα, Ρουμανία και Γαλλία.
Στόχοι
Aνταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ μαθητών και καθηγητών των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Eπαφή με άλλες κουλτούρες. Καλλιέργεια ευρωπαϊκής συνείδησης. Αναβάθμιση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών. Δημιουργία κινήτρων για μάθηση και συνεργασία.
Δραστηριότητες
• Επίσκεψη σε κτήμα αρωματικών φυτών. • Δράση Erasmus days (14-15/10/21) «Υγιεινό πρωινό» με σύνθημα “En esprit collaboratif, vers un collège écolo!” («Με πνεύμα συνεργατικό, προς ένα σχολείο οικολογικό!»). Περιλάμβανε διάχυση των αποτελεσμάτων της έρευνας για τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών και έκθεση με τρόφιμα και τοπικά εδέσματα. • Δημιουργία λαχανόκηπου – Φύτεμα καλλωπιστικών φυτών • Σχεδίαση λογότυπου για το πρόγραμμα. • Προπαρασκευαστική συνάντηση των καθηγητών στο Lisieux της Γαλλίας προκειμένου να οριστούν εκ νέου οι ημερομηνίες των διεθνικών συναντήσεων, καθώς λόγω της πανδημίας δεν πραγματοποιήθηκαν δράσεις κατά τον πρώτο χρόνο. • Δημιουργία έκθεσης (ζωγραφιές και κολάζ ) με θέμα τα φυτά και τα λουλούδια της περιοχής. • Δημιουργία σχολικού περιοδικού για την ανάδειξη φυτών του τόπου μας αλλά και το πώς αυτά προβάλλονται μέσα από την ποίηση και τη μουσική. • Από τις 4 έως τις 7 Απριλίου 2022 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η υποδοχή των ξένων εταίρων μας, με θέμα «Η Μεσογειακή διατροφή: ένας θησαυρός στο πιάτο μας!», που περιλάμβανε επισκέψεις και βιωματικά εργαστήρια. • Από τις 2 έως τις 7 Μαΐου 2022 πραγματοποιήθηκε η 2η διεθνική συνάντηση στο Giurgiu της Ρουμανίας. • Από τις 3 έως τις 8 Οκτωβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε η 3η διεθνική συνάντηση στο Ticleni της Ρουμανίας. • Ευαισθητοποίηση των μαθητών όσον αφορά τη διατροφική σπατάλη και δημιουργία αφισών και έργων από ανακυκλώσιμα υλικά με στόχο την εξοικονόμηση φυσικών πόρων. • Αναδρομή στην τοπική ιστορία, παρουσίαση του Παιδαγωγικού Αγροκηπίου όπου οι φοιτητές της Παιδαγωγικής (Ζαριφείου) Ακαδημίας πραγματοποιούσαν καλλιέργειες. • Τον Απρίλιο 2023 θα λάβει χώρα η τελευταία συνάντηση στο Lisieux της Γαλλίας.
Πνευματικά Προϊόντα • Συμπεράσματα – διάχυση ιδεών από τη δημιουργία του σχολικού λαχανόκηπου. • Οι εκθέσεις με τα έργα των μαθητών. • Ένα μίνι λεύκωμα – σημειωματάριο με εικόνες από τα έργα των μαθητών που δόθηκε στους ξένους εταίρους κατά την επίσκεψή τους στην Αλεξανδρούπολη. • Ένα σύνολο ιστοσελίδων που περιγράφουν στα γαλλικά τα ιστορικά κτίρια της πόλης, που αξιοποιήθηκε κατά την ξενάγηση την πρώτη ημέρα της υποδοχής. • Ο δικτυακός τόπος του σχολικού περιοδικού (https://schoolpress.sch.gr/khpos2021erasmus/). • Τα σχετικά άρθρα του σχολικού ιστότοπου που χρησιμοποιείται για τη διάχυση των δράσεων του προγράμματος (http://2gym-alexandr.evr.sch.gr/?cat=75). • Βιβλίο με μαγειρικές συνταγές από τις χώρες που συμμετέχουν σε έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή.
Αντίκτυπος Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν διαφορετικές κουλτούρες και εκπαιδευτικά συστήματα, να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας και να εξασκήσουν την αγγλική και τη γαλλική γλώσσα.
Προβολή
• Στην ιστοσελίδα του σχολείου • Στην πλατφόρμα Etwinning • Στα τοπικά μέσα (Εφημερίδα «Γνώμη» και ειδησεογραφικά ιστολόγια) • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
2ο ΕΠΑ.Λ. Αλεξανδρούπολης
Κατηγορία σχεδίου Κ2
Προσβασιμότητα για μαθητές με ειδικές ανάγκες σε έναν ψηφιακό κόσμο
Συμμετέχοντες Συνεργασία με την Konrad-Zuse-Schule και τους διεθνείς μας συνεργάτες από τη Σουηδία Activa , tg3 e και Virginska gymnasiet - en del a v Örebro Kommun]), από Ελλάδα (@IFF και2o Epal Alexandroupolis ) και από Κύπρο ( LCYouth ).
Στόχοι
Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε μαζί ένα εγχειρίδιο έργου και έναν οδηγό δασκάλων μαζί με NLP στα πλαίσια της περιόδου έργου από Μάιο 2022 έως Μάιο 2025, με σκοπό την ενσωμάτωση νέων με ειδικές ανάγκες εκπαιδευτικής υποστήριξης στην αγορά εργασίας.
Δραστηριότητες
Διακρατικές συναντήσεις σε όλα τα συμμετέχοντα κράτη με πρώτη συνάντηση στο Βερολίνο 13-16 Σεπτεμβρίου 2022
Πνευματικά Προϊόντα
Ένα εγχειρίδιο έργου (Βίβλος) και έναν οδηγό δασκάλων μαζί με NLP στα πλαίσια της περιόδου έργου από Μάιο 2022 έως Μάιο 2025, με σκοπό την ενσωμάτωση νέων με ειδικές ανάγκες εκπαιδευτικής υποστήριξης στην αγορά εργασίας και εκπαίδευση σε νευρογλωσσικό προγραμματισμό εκπαιδευτικών (train the trainers).
Αντίκτυπος
Αξιολόγηση από Πανεπιστήμιο για την ποιότητα των πνευματικών δημιουργημάτων του προγράμματος
Προβολή
Προβολή σε ιστοσελίδες των συμμετεχόντων και σε Facebook , Instagram
2ο ΕΠΑ.Λ. Αλεξανδρούπολης
Κατηγορία σχεδίου Κ1
Πρακτική Άσκηση για τους μαθητές της Αλεξανδρούπολης
Μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης ταξίδεψαν στη Βιέννη & στη Βουδαπέστη! ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ
Στόχοι
Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στα παιδιά όλα εκείνα τα εφόδια που απέκτησαν τελικά από την εργασιακή τους εμπειρία στο εξωτερικό ώστε να συμβάλλει στην καλλιέργεια της αυτογνωσίας και της υπευθυνότητας τους, στην αξιολόγηση και στην επαγγελματική
Δραστηριότητες
Στα πλαίσια της 1ης ροής, 15 μαθητές (10 μαθητές του τομέα Υγείας- Πρόνοιας και 5 μαθητές του τομέα Πληροφορικής) και 4 καθηγητές (2 την πρώτη εβδομάδα και 2 την δεύτερη εβδομάδα) επισκέφτηκαν για 15 ημέρες την Βιέννη τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2020 για να τοποθετηθούν σε εταιρείες και να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση στον τομέα της εκπαίδευσής τους. Η εταιρεία Eurofins Lebensmittelanalytik τους τοποθέτησε σε κατάλληλες θέσεις εργασίας ώστε η πρακτική άσκηση να συμβαδίζει με τις αποκτηθείσες γνώσεις τους και έτσι να είναι αποτελεσματική. Δυστυχώς η πανδημία του κορωνοϊού καθυστέρησε την υλοποίηση της 2ης ροής για 2 χρόνια. Κι έτσι, τον Μάρτιο-Απρίλιο του 2022, 15 μαθητές ( 10 μαθητές του τομέα Πληροφορικής και 5 μαθητές του τομέα Διοίκησης-Οικονομίας) και 4 καθηγητές (2 την πρώτη εβδομάδα και 2 την δεύτερη εβδομάδα) επισκέφτηκαν την Βουδαπέστη για 15 ημέρες. Η εταιρεία Arbor Talent Kft τους τοποθέτησε σε εταιρείες σύμφωνα με τον δικό τους τομέα εκπαίδευσης για να πραγματοποιήσουν με την σειρά τους την πρακτική τους άσκηση. Τα παιδιά και στις 2 ροές είχαν φυσικά την ευκαιρία να περιηγηθούν στα αξιοθέατα των δύο μαγευτικών πρωτευουσών, να ξεναγηθούν σε αυτά με την βοήθεια ξεναγών που παρέχονταν από το πρόγραμμα και να θαυμάσουν από κοντά τις ομορφιές των πόλεων αυτών.
Πνευματικά Προϊόντα
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ EUROPASS
Αντίκτυπος
Τα παιδιά και στις 2 ροές είχαν φυσικά την ευκαιρία εκτός από την ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής σε εργασιακό περιβάλλον αντίστοιχο των σπουδών τους να περιηγηθούν στα αξιοθέατα των δύο μαγευτικών πρωτευουσών, να ξεναγηθούν σε αυτά με την βοήθεια ξεναγών που παρέχονταν από το πρόγραμμα και να θαυμάσουν από κοντά τις ομορφιές των πόλεων αυτών.
Προβολή
Το πρόγραμμα προβλήθηκε σε τοπικά μέσα μαζικής επικοινωνίας και σε ειδικό ένθετο της εφημερίδας "ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ" ΦΥΛΛΟ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
Κατηγορία σχεδίου Κ2 Τίτλος Σχεδίου Art of Recycling, Future for Environment
Στοιχεία του σχεδίου
Κωδικός σχεδίου: 2020-1-EE01-KA229-077868, KA229 Εγκεκριμένος Προϋπολογισμός (από Εθνική Μονάδα): 21604 € Διάρκεια Σχεδίου: 01/09/2020 έως 30/06/2023 Διευθυντής: Β. Αλειφέρης Υπεύθυνη παιδαγωγικής ομάδας: Α.Τσιρογιαννάκη Μέλη παιδαγωγικής ομάδας: Ε. Σακαλή, Φ. Ζεϊμπέκη, Α. Κωστίδου, Α. Πολυχρονίδου.
Συμμετέχοντες
Σχολεία: Lihula Gümnaasium in Esthonia, Srednja skola Matije Antuna Reljkovica in Croatia, Atatürk Anadolu İmam Hatip Lisesi and Tirebolu Anadolu Lisesi in Turkey, 5th Geniko Lykeio Kavalas in Greece
Στόχοι
Μαθητές: 1) Να ενημερωθούν για περιβαλλοντικά θέματα και να εκφράσουν την οικολογική τους συνείδηση μέσα από τη δημιουργία έργων τέχνης 2) Να εξοικειωθούν με διαφορετικούς πολιτισμούς και να αποκτήσουν γνώση της ευρωπαϊκής ταυτότητας.
Δημιουργία ιστοσελίδας Ψηφιακό λεξικό με θέμα την ανακύκλωση Ψηφιακό ημερολόγιο Δημιουργία και αναδιαμόρφωση σχολικών κήπων/προαυλίων με ανακυκλώσιμα υλικά
Πνευματικά Προϊόντα
Δημιουργία λογότυπου, ψηφιακό λεξικό και ημερολόγιο, βίντεο και παρουσιάσεις των σχολείων, των πόλεων και των χωρών των συμμετεχόντων
Αντίκτυπος
Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τους συμμαθητές τους από άλλες χώρες, γνώρισαν τον πολιτισμό τους και την καθημερινότητά τους, εργάστηκαν με απλά ανακυκλώσιμα υλικά πάνω στην κατασκευή έργων τέχνης, επισκέφτηκαν μουσεία πολιτισμού, ανέπτυξαν δεξιότητες συμμετέχοντας σε ομάδες εργασίας, γνώρισαν από κοντά χώρους ανακύκλωσης υλικών και μέσα από την αλληλεπίδραση απέκτησαν μια πιο κοσμοπολίτικη αντίληψη.
Προβολή Ιστοσελίδα του σχολείου, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τοπικά μέσα ενημέρωσης, πλατφόρμα e-twinning
Partnership Identifier2019-1-IT02-KA229-062768 Διάρκεια Σχεδίου 36 μήνες : 2019=2022
Συμμετέχοντες
Στο πρόγραμμα Συμμετέχουν μαθητές και εκπαιδευτικοί από: Ελλάδα, Πορτογαλία, Ιταλία, Λιθουανία και Ελβετία (συνδεμένος εταίρος)
Στόχοι Κύριος στόχος: Να βοηθηθούν οι μαθητές να αποκτήσουν περισσότερα κίνητρα για να ανακαλύψουν Επιστήμες μέσω της εργασίας με πραγματικές καταστάσεις ζωής για να αποκτήσουν νόημα οι Επιστήμες Κατανόηση της πολιτιστικής πολυμορφίας στην Ευρώπη.
Δραστηριότητες
Διακρατικές συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών. Πνευματικά Προϊόντα Ημερολόγια, αφίσες, κ.ά.
Αντίκτυπος
Κατά τη διάρκεια του έργου όλοι οι εταίροι δημιούργησαν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο σχετικά με τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν. Επιπλέον, όλες οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της κινητικότητας έχουν δημοσιευτεί σε ένα padlet προσβάσιμο μέσω ενός κωδικού QR που δημοσιεύεται στη φόρμα etwinning plat.
Προβολή
- Μέσα κοινωνικής δικτύωσης - etwinninng - τοπικός τύπος - European School Radio
6ο Γυμνάσιο Καβάλας
Κατηγορία σχεδίου Κ2
Skilling me softly. Soft skills for an integral education
Skilling me softly. Soft skills for an integral education
Στοιχεία του σχεδίου: Προϋπολογισμός: 32.956 € Κωδικός σχεδίου: 2019-1-ES01-KA229-064343 Διάρκεια σχεδίου: 2019-2022, Διευθύντρια: Ε. Μαυρίδου Υπεύθυνη παιδαγωγικής ομάδας: Α.Γερακίνη Μέλη παιδαγωγικής ομάδας: Μ. Κοτσίφη, Μ. Ευθυμιάδου, Ε. Ξουβερούδη
Συμμετέχοντες
Σχολεία: INSTITUT D'AURO-Spain, Austbø skole-Norway 6 Gymnasio Kavalas-Greece Szkola Podstawowa nr 2 im Adama Mickiewicza Poland
Στόχοι
Μαθητές: 1)Να γνωρίσουν τις ήπιες δεξιότητες 2)Να αποκτήσουν γνώση της ευρωπαϊκής ταυτότητας 3)Να βελτιώσουν τη χρήση της αγγλικής γλώσσας 4)Να αποκτήσουν δεξιότητες απαραίτητες για την καθημερινή τους ζωή και την επαγγελματική τους αποκατάσταση
Ανάρτηση εργασιών στην πλατφόρμα e-twinning Πνευματικά Προϊόντα Δημιουργία λογότυπου, ομιλίες ted, χορογραφίες, χριστουγεννιάτικες κάρτες, βίντεο και παρουσιάσεις, αφίσες, εργασίες από ανακυκλώσιμα υλικά.
Αντίκτυπος
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις ήπιες δεξιότητες, όπως την επικοινωνία, τη συνεργασία και την ενσυναίσθηση, επισκέφτηκαν ευρωπαϊκά σχολεία και ήρθαν σε επαφή με μαθητές και εκπαιδευτικούς, συνεργάστηκαν με μαθητές άλλων σχολείων στο πλαίσιο ομαδικών εργασιών, γνώρισαν τον πολιτισμό των συνεργαζόμενων χωρών.
Προβολή
Ιστοσελίδα του σχολείου, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τοπικά μέσα ενημέρωσης, πλατφόρμα e-twinning
Συνολικός προϋπολογισμός για όλες τις χώρες: 164.802,00 € Κωδικός σχεδίου: 2019-1-FR01-KA229-062214 Διάρκεια σχεδίου: 2019-2022, Διευθύντρια: Ε. Μαυρίδου Υπεύθυνη παιδαγωγικής ομάδας: Α.Γερακίνη Μέλη παιδαγωγικής ομάδας: Μ. Κοτσίφη, Μ. Ευθυμιάδου, Ε. Ξουβερούδη
Συμμετέχοντες Σχολεία:
Collège Marie Curie, Commanderij College in the Netherlands 6 Gymnasio Kavalas in Greece Liceul Tehnologic « Sfantul Pantelimon » in Romania Agrupamento de Escolas Marinhas do Sol in Portugal
Στόχοι
Μαθητές:
1)Να εξοικειωθούν με διαφορετικά επαγγέλματα 2)Να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους 3)Να αποκτήσουν γνώση της ευρωπαϊκής ταυτότητας 4)Να βελτιώσουν τη χρήση της αγγλικής γλώσσας 5)Να αποκτήσουν εφόδια ώστε να ταξιδέψουν και να εργαστούν στην Ευρώπη.
Γαλλία Ανάρτηση εργασιών στην πλατφόρμα e-twinning
Πνευματικά Προϊόντα
Δημιουργία λογότυπου κάρτες επαγγελμάτων ψηφιακό έντυπο βιβλίο με τις κάρτες επαγγελμάτων χριστουγεννιάτικες κάρτες βίντεο και παρουσιάσεις συνεντεύξεις με διάφορους επαγγελματίες.
Αντίκτυπος
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπροσώπους από διαφορετικούς επαγγελματικούς χώρους, γνώρισαν διαφορετικά επαγγέλματα, επισκέφτηκαν ευρωπαϊκά σχολεία και ήρθαν σε επαφή με μαθητές και εκπαιδευτικούς, επισκέφτηκαν μουσεία που σχετίζονται με διαφορετικά επαγγέλματα, ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας.
Προβολή
Ιστοσελίδα του σχολείου, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τοπικά μέσα ενημέρωσης, πλατφόρμα e-twinning
Στοιχεία του σχεδίου: Αριθμός Σύμβασης: 2020-1- ES01-KA229-082264_2 Διάρκεια 1/09/2020-31/08/2023
Συμμετέχοντες
Κ221 CEIP Marqueses de Linares - ΙΣΠΑΝΙΑ (ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΕΤΑΙΡΟΙ: ISTITUTO COMPRENSIVO GIUSEPPE TALIERCIO (ΙΤΑΛΙΑ) 7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ (ΕΛΛΑΔΑ) SCOALA GIMNAZIALA VARIAS (ΡΟΥΜΑΝΙΑ)
Στόχοι
Ο κύριος στόχος μας είναι να εργαστούμε για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών σε ευρωπαϊκό επίπεδο στο πλαίσιο της πολυπολιτισμικής ποικιλομορφίας που έχουμε στα σχολεία μας και πώς θα λύσουμε την ένταξη των μαθητών με αποτελεσματικό τρόπο.
Δραστηριότητες Κατασκευές Θέατρο Τραγούδια χρήση νέων τεχνολογιών
Πνευματικά Προϊόντα
Έγγραφα και αποδεικτικά στοιχεία για τις μεθόδους ένταξης και τις ΤΠΕ στις ειδικές ανάγκες. Υλικό με βάση τις βασικές ικανότητες (μεθοδολογικές συστάσεις για την πολυπολιτισμική ένταξη), εργαστήρια και προτάσεις εργασιών για το έργο. φωτογραφίες πίνακες ζωγραφικής άρθρα άλμπουμ πανίδας τραγούδι, ποίημα, στιχάκι υλικό βασισμένο στις Βασικές Ικανότητες ψηφιακές εκθέσεις, ψηφιακές αφηγήσεις, φωτογραφίες, περιλήψεις και σύντομα βίντεο.
Αντίκτυπος
Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να βρουν ένα νέο κίνητρο μάθησης που τους προσφέρει νέες ευκαιρίες μάθησης μπορούν να εμπλακούν στο εκπαιδευτικό σύστημα αποφεύγοντας την αποχώρηση από το σχολείο με δραστηριότητες ρομποτικής και προγραμματισμού. Οι εκπαιδευτικοί θα βελτιώσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τις νέες τεχνολογίες ως πηγή για την ένταξη μαθητών με ειδικές ανάγκες, θα βελτιώσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τη ρομποτική και τον προγραμματισμό και την πραγματική εφαρμογή τους στα σχολεία να μοιράζονται καλές πρακτικές σε άλλα σχολεία που σχετίζονται με την πραγματική ένταξη θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν ένα μαθησιακό πλαίσιο στο οποίο η ρομποτική και ο προγραμματισμός θα βοηθήσουν μαθητές με ειδικές ανάγκες ή μαθησιακές δυσκολίες θα παρουσιάσουν στο εκπαιδευτικό προσωπικό τους νέες δυνατότητες και μεθοδολογίες για την επίτευξη στόχων, τη βελτίωση των αποτελεσμάτων, την ανάπτυξη προγραμμάτων ένταξης ή τη βελτίωση των ήδη υπαρχόντων.
Το έργο, "Common Heritage from Tradition to Future" συνδέει το παρελθόν και το παρόν της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς με το μέλλον προστατεύοντάς τη και μεταλαμπαδεύοντας τη από γενιά σε γενιά.
Στοιχεία του σχεδίου:
Νούμερο: ΚΑ229-Code 2020-1-BG01-KA229-079168 Χρονική διάρκεια: 01-10-2020 έως 30-09-2023 Συνολικός προϋπολογισμός: 121.175,00 EUR Εταίροι: Third Primary School "Bratya Miladinovi" - Bulgaria (Coordinator) 7th Primary School of Drama - Greece ADNAN MENDERES ORTAOKULU - Turkey Osnovna skola Bijaci - Croatia Scoala Gimnaziala Cruset - Romania
Εταίροι: Third Primary School "Bratya Miladinovi" - Bulgaria (Coordinator) 7th Primary School of Drama - Greece ADNAN MENDERES ORTAOKULU - Turkey Osnovna skola Bijaci - Croatia Scoala Gimnaziala Cruset - Romania
Στόχοι
Οι στόχοι που τέθηκαν για τους μαθητές μας είναι: Να ενδυναμώσουν την διαπολιτισμική τους συνείδηση. Να ενισχύσουν τα soft skills όπως συνεργασία, υπευθυνότητα, επικοινωνία, κριτική σκέψη κ.α. Να αναπτύξουν γλωσσικές δεξιότητες σ' ότι αφορά την αγγλική.
Δραστηριότητες
1η κινητικότητα: Βουλγαρία 12/03/2022 - 18/03/2022 Μετάβαση 11 εκπαιδευτικών από Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία και 11 μαθητών από Ελλάδα, και Ρουμανία στο Gotse Delchev. Υπήρξαν και εικονικές κινητικότητες από Κροατία και Τουρκία.
2η κινητικότητα: Κροατία 8/05/2022 - 14/05/2022 Μετάβαση 11 εκπαιδευτικών και 20 μαθητών από Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία και Βουλγαρία στο Kastel Novi.
Πνευματικά Προϊόντα Δημιουργία Λογότυπου (επιλέχτηκε η πρόταση της Ελλάδας) Κοινό ηλεκτρονικό βιβλίο "The suitcase of our stories" Χριστουγεννιάτικο Padlet Επίδειξη παραδοσιακών χορών και τραγουδιών της κάθε χώρας στην Κροατία Βίντεο, ηλεκτρονικά quiz και παρουσιάσεις.
Αντίκτυπος
Οι μαθητές μας: -Κατανόησαν τη σημασία της άυλης κοινής πολιτιστικής κληρονομιάς συμμετέχοντας σε workshops μεικτών πολυπολιτισμικών ομάδων μαθαίνοντας για την ιστορία και τα έθιμα της χώρας υποδοχής. -Παρουσίασαν την άυλη πολιτιστική κληρονομιά σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο ενισχύοντας έτσι τη διαπολιτισμική ανοχή και το σεβασμό στη διαφορετικότητα. -Πραγματοποίησαν επισκέψεις σε πολιτιστικά μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. -Φιλοξενήθηκαν σε οικογένειες της χώρας υποδοχής βιώνοντας την κουλτούρα μέσα από την καθημερινότητα.
Προβολή
-Ιστοσελίδα του σχολείου -Τοπικά κανάλια -Τοπικές εφημερίδες -Προβολή του έργου σε άλλα σχολεία -Μέσα κοινωνικής δικτύωσης -Διάχυση αποτελεσμάτων στην τοπική κοινωνία.
9ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης
Κατηγορία σχεδίου Κ2
Chemins pour l'Ouverture Européenne, la Rencontre et l'Inclusion par le Sport
CHLOERIS "Chemins pour l'Ouverture Européenne, la Rencontre et l'Inclusion par le Sport", Paths to Europe, Encounters and Inclusion thanks to Sport,
Μονοπάτια προς την Ευρώπη, συναντήσεις και ένταξη χάρη στον αθλητισμό
Στοιχεία του σχεδίου: Code projet 2020-1-FR01-KA201-080628 Submission ID 1653943 προυπολογισμός 403 288,50€ Διάρκεια :36 μήνες Συντονιστής IFPRA Normandie Code OID : E10063224
Εταίροι:
Δ.Σ. ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΟΥ ΡΟΔΟΥ 1ο Δ.Σ. ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΓΥΜΝ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ 9ο Δ.Σ. ΞΑΝΘΗΣ 2ο Δ.Σ. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ Ecole prim. publique Sainte Marguerite d'Elle EPPU Jean Marion Groupe scolaire Jacques Prévert COLLEGE VAL D'AURE SU Konstantin Konstantinov
Η δράση αυτή είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με την Επιτροπή διοργάνωσης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι το 2024 και υποστηρίζεται από το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας, τη Γαλλική Πρεσβεία, την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, την ΕΘΝΟΑ κι άλλους φορείς. Στα πλαίσια του Προγράμματος το 9ο δημοτικό σχολείο χρηματοδοτείται με το ποσό των 26.240 ευρώ, για εκπαιδευτικές κι αθλητικές δράσεις που αφορούν το ολυμπιακό ιδεώδες, καθώς και για δράσεις εκπαιδευτικών ανταλλαγών.
Συμμετέχοντες Η Ε και η ΣΤ τάξεις του σχολείου μας και οι εκπαιδευτικοί τους
Στόχοι
Στόχοι του προγράμματος είναι η σύνδεση της εκπαιδευτικής πράξης με τις αξίες του ολυμπισμού και παραολυμπισμού επ’ευκαιρίας της διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024 από το Παρίσι, καθώς και η ανάδειξη της γαλλικής γλώσσας.
Δραστηριότητες
14-17 Οκτωβρίου 2021: πραγματοποιήθηκε στο Bayeux της Νορμανδίας η πρώτη διακρατική συνάντηση των σχολείων που συμμετέχουν στο τριετές στρατηγικό πρόγραμμα ERASMUS+ project CHLOERIS σε συνεργασία με: το Γαλλικό Ινστιτούτο IFA και άλλων έξι σχολείων σε Ελλάδα, Γαλλία και Βουλγαρία με σκοπό την προώθηση του Ολυμπισμού, της πολιτειότητας και της συμπερίληψης. 24-25 Μαρτίου 2022: 2η διακρατική συνάντηση εταίρων στο Σλίβεν της Βουλγαρίας 4 -8 Απριλίου 2022 : μετάβαση 4 εκπαιδευτικών και 21 μαθητών του 9ου Δημοτικού σχολείου Ξάνθης στο Isigny Sur Mer της Νορμανδίας και συνεργασία με το σχολικό συγκρότημα Jacques Prévert 9 – 13 Μαΐου 2022 : υποδοχή 37 μαθητών και 5 εκπαιδευτικών του σχολικού συγκροτήματος “Jacques Prévert” του Isigny Sur Mer της Νορμανδίας της Γαλλίας στο Σχολείο μας τους Νορμανδούς εταίρους μας και πραγματοποίηση μια σειράς εκπαιδευτικών δράσεων μέσα και έξω από το σχολείο για τη γνωριμία, την επικοινωνία και τη συνεργασία των μαθητών σε σχέση με τον Ολυμπισμό και τις ολυμπιακές αξίες.
Πνευματικά Προϊόντα
- Συμμετοχή του σχολείου μας στην 1η και 2η γαλλο-ελληνική ολυμπιακή εβδομάδα - δημιουργεία logo - αλληλογραφία (χριστουγεννιάτικες κάρτες, cartes postales κλπ) με τους εταίρους στη γαλλική γλώσσα - κατασκευή πανώ υποδοχής των εταίρων - τηλεδιασκέψεις - επικοινωνία των μαθητών - δημιουργία χαρτη/αφίσας με τα μέρη που επισκεφθήκαμε κατα τη μετακίνησή μας στη Γαλλία -κυνήγι θησαυρού κατά την επίσκεψή μας στο σχολείο των εταίρων μας με σκοπό τη γνωριμία με το σχολείο - συμμετοχή σε μουσικοχορευτικό δρώμενο κατά την τελετή υποδοχής μας στη Γαλλία - δημιουργία συνεργατικής αφίσας με μεικτές ομάδες εργασίας κατά την τελετή υποδοχής μας στη Γαλλία - αναπαράσταση της τελετής αφής της ολυμπιακής φλόγας κατά την τελετή υποδοχής των εταίρων μας στο σχολείο μας - παρουσίαση τραγουδιών και χορών από την Ελλάδα και τη Γαλλίας ατά την τελετή υποδοχής των εταίρων μας
Αντίκτυπος
- 21 μαθητές και 4 εκπαιδευτικοί από το 9ο Δ.Σ. Ξάνθης και 37 μαθητές και 5 εκπαιδευτικοί από το σχολείο-εταίρο μας μετακινήθηκαν από και προς την Ελλάδα και τη Γαλλία - οι μαθητές-τριες είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με ένα γαλλικό σχολείο και να δουν πώς λειτουργεί, να παρουσιάσουν τους εαυτούς τους και τον τόπο τους, να συμμετέχουν σε εργαστήρια γνωριμίας-επικοινωνίας και σε αθλήματα και παιχνίδια, παραδοσιακά και μη, της χώρας-υποδοχής. -Τα παιδιά δούλεψαν σε μεικτές ομάδες, όπου στόχος ήταν να ενισχυθεί η δυναμική της ομάδας, η καλλιέργεια δεξιοτήτων γλωσσικών, επικοινωνιακών και κοινωνικών. - Πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις σε πολιτιστικά αξιοθέτα της Νορμανδίας στη Γαλλία - Μont Saint-Michel, Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς και στο Αμερικανικό Νεκροταφείο, ακτές της Απόβασης κ.α αλλά και στην Ελλάδα κατά την παραμονή των εταίρων μας (αρχαία Άβδηρα, Θάσος, παλιά πόλη της Ξάνθης) - Συμμετοχή σε μεικτές αθλητικές δραστηριότητες - καλλιέργεια των αξιών του ολυμπισμού, του ολυμπιακού ιδεώδους και της συμπερίληψης μέσα από τον αθλητισμό - Δημιουργία ισχυρών φιλικών δεσμών με τους εταίρους - Ενίσχυση γλωσσομάθειας
Στοιχεία του σχεδίου: KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education Αριθμός Σύμβασης: 2021-1-CZ01-KA220-SCH-000027773 Διάρκεια: 30 μήνες (01-02-2022 έως 01-08-2024) Συντονιστής: Zakladni skola a Materska skola Klic s.r.o.- Τσεχία Εταίροι: Osnovna šola Franceta Bevka Tolmin - Σλοβενία 9ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης - Ελλάδα Centro de Educación Infantil y Primaria Anselmo Pérez de Brito - Ισπανία Vilkaviskio pradine mokykla - Λιθουανία Nättrabyskolan - Σουηδία
Συμμετέχοντες
Εκπαιδευτικοί και μαθητές ηλικίας 6-12 ετών, οι οποίοι συμμετέχουν στην υλοποίηση των δραστηριοτήτων και στις δια ζώσης ή διαδικτυακές συναντήσεις του προγράμματος.
Στόχοι
Ενθάρρυνση της δημιουργικότητας των μαθητών συνδέοντας τα Μαθηματικά με ψηφιακά εργαλεία. Υποστήριξη των εκπαιδευτικών με εκπαιδευτικό υλικό CLIL. Διεύρυνση των ορίων των σχολείων. Προαγωγή της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Σύναψη δεσμών συνεργασίας.
Δραστηριότητες
- Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα ψηφιακά εργαλεία. - Δημιουργία αντίστοιχου εκπαιδευτικού περιεχομένου σε κάθε ψηφιακό εργαλείο - Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού βασισμένο στη μέθοδο CLIL (Content and Language Integrated Learning) για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της εκμάθησης των Μαθηματικών στο πλαίσιο της διεθνούς συνεργασίας. - Οι μαθητές θα ετοιμάσουν παιχνίδια με τα ψηφιακά εργαλεία που δίνονται για τους μαθητές στα σχολεία των εταίρων - Διαδικτυακές συναντήσεις μαθητών κατά τις οποίες θα μετρήσουν, θα παίξουν μαζί και θα διασκεδάσουν μαθαίνοντας Μαθηματικά - Δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών που ονομάζονται «δωμάτια απόδρασης» (escape rooms) και μετάφραση αυτών σε όλες τις γλώσσες των εταίρων. - Πραγματοποίηση επισκέψεων στα σχολεία των εταίρων όπου οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές θα υποστηρίξουν και θα επεκτείνουν κάθε μαθηματική ενότητα: Οι μαθητές θα δημιουργήσουν μια αλυσίδα συνεργασίας με μαθηματικά προβλήματα, θα λάβουν μέρος σε εκπαιδευτικές δράσεις και σε πολιτιστικά εργαστήρια. Οι εκπαιδευτικοί θα λάβουν μέρος σε δράσεις και σε σεμινάρια. Ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων στις κινητικότητες είναι περίπου 120 μαθητές και 35 εκπαιδευτικοί.
Πνευματικά Προϊόντα
Λογότυπο Twinspace στην πλατφόρμα eTwinning βάση δεδομένων ψηφιακού υλικού για τη διδασκαλία των Μαθηματικών εγχειρίδιο που θα περιλαμβάνει τα workshops των συναντήσεων παρουσιάσεις και video tutorials για τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων ερωτηματολόγια και έρευνες
Αντίκτυπος
Εκπαιδευτικοί και μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να
- γνωρίσουν διαφορετικές κουλτούρες και εκπαιδευτικά συστήματα - αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας εξασκώντας την αγγλική γλώσσα - συμμετέχουν σε καινοτόμες δράσεις ξεφεύγοντας από το σχολικό εγχειρίδιο των Μαθηματικών - να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες δημιουργώντας ψηφιακό περιεχόμενο και χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για επικοινωνία και διαμοιρασμό των εργασιών. - να χρησιμοποιήσουν την αγγλική γλώσσα στη διδασκαλία και εκμάθηση των Μαθηματικών (CLIL) - να εκτιμήσουν την αξία της διαφορετικότητας, τη γλωσσική πολυμορφία και την κοινή ευρωπαϊκή κληρονομιά.
Προβολή
- Στην ιστοσελίδα του σχολείου - Στην πλατφόρμα eTwinning - Τοπικές εφημερίδες - Μέσα κοινωνικής δικτύωσης - Διάχυση αποτελεσμάτων στην τοπική κοινωνία
Erasmus + KA229 project - School Exchange Partnerships No: 2020-1-EL01-KA229-078939_1
Συμμετέχοντες
Συμμετέχουν εκπαιδευτικοί και μαθητές από 5 συνεργαζόμενα σχολεία: Ελλάδα, Ιταλία, Λιθουανία, Πορτογαλία και Τουρκία.
Συντονιστικό σχολείο είναι το ΓΕΛ Ιάσμου.
Στόχοι
Οι στόχοι ήταν οι μαθητές μας: -να ενημερωθούν σχετικά με τη σοβαρότητα και τον επείγοντα χαρακτήρα της κλιματικτικής αλλαγής -να ευαισθητοποιηθούν στο θέμα της Κλιματικής αδικίας -να διευρευνήσουν τα αίτια και να προτείνουν λύσεις.
Δραστηριότητες
Κινητικότητες σε ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ -ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ – ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ - ΤΟΥΡΚΙΑ
Πνευματικά Προϊόντα e-Λεξικό της Κλιματικής αλλαγής Σχέδια μαθήματος για την κλιματική αλλαγή Ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια για την Κλιματική αλλαγή
Αντίκτυπος
Το πρόγραμμα έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να διερευνήσουν λιγότερο ρυπογόνους τεχνολογικούς τρόπους που μετριάζουν την κλιματική αλλαγή. Εκπαιδευτικοί και μαθητές διέδοσαν τα αποτελέσματα στην οικογένεια και την κοινότητα και προώθησαν τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και την υποστήριξη των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί από 6 χώρες που βρίσκονται στα άκρα της ευρωπαικής ηπείρου. (Τσεχία, Γαλλία, Αζόρες Πορτογαλίας, Ισλανδία, Ρουμανία και Ελλάδα)
Στόχοι Με επίκεντρο το 'νερό', μαθητές και εκπαιδευτικοί εργάζονται πάνω σε ένα απολύτως επίκαιρο θέμα με στόχο να προάγουν την ευαισθητοποίηση σχετικά με την αξία του νερού και να αναπτύξουν το αίσθημα του ανήκειν στην ευρύτερη Ευρωπαϊκή οικογένεια
Δραστηριότητες
Στις κινητικότητες/ επισκέψεις λαμβάνουν μέρος μαθητές και εκπαιδευτικοί από όλες τις χώρες, όπου συμμετέχουν σε πληθώρα βιωματικών δράσεων και επισκέψεων (μαθητές), οπως και εκπαιδευτικών καινοτόμων δράσεων (εκπαιδευτικοί).
Οκτώβριος 2021 - Zatlaniskolaa a Materskaskola Eπίσκεψη στη συντονίστρια χώρα Τσεχία, στο χωριό Okna. Σύνολο επισκεπτών: 14
Μάρτιος 2022 - Ecoleprimaire Le Clos Perine Eπίσκεψη στη Χάβρη της Γαλλίας. Σύνολο επισκεπτών: 25 Μάιος 2022 - EBI Francisco Ferreira Drummond Επίσκεψη στο Νησί Terceira, στις Αζόρες Πορτογαλίας. Σύνολο επισκεπτών: 30
Οκτώβριος 2022 - Δημοτικό Σχολείο Διομήδειας Ξάνθης Επίσκεψη στη Διομήδεια Ξάνθης. Σύνολο επισκεπτών: 43
Φεβρουάριος 2023 - Fossvogsskoli- επίσκεψη στην Ισλανδία (επίκειται).
Πνευματικά Προϊόντα Παραγωγή λογότυπου, βίντεο, Vlogs, συννεφόλεξων, αφισών, κατασκευών, κοινών εγγράφων και παρουσιάσεων Goggle, ψηφιακών αφηγήσεων, ψηφιακού παραμυθιού, παρουσιάσεων Sway, μουσικοθεατρικού σεναρίου και βίντεο παράστασης, συγγραφή άρθρου για το σχολικό blog.
Αντίκτυπος Οι μαθητές αποκτούν γνώσεις με τρόπο διαθεματικό και βιωματικό, ενισχύουν τις ικανότητές τους και χρησιμοποιούν την Αγγλική γλώσσα σε πραγματικό περιβάλλον, Κυρίως, όμως, μέσω της συμμετοχής τους στις κινητικότητες, αλλά και στη φιλοξενία των ξένων μαθητών, τα παιδιά μας έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με παιδιά από διαφορετικές κουλτούρες, επικοινωνούν, συνεργάζονται και ανταλλάσσουν εμπειρίες. Διαπιστώνουν 'σημαντικές' ομοιότητες και 'ασήμαντες' διαφορές. Εξοικοιώνονται με την έννοια της κινητικότητας και αναπτύσσουν σεβασμό απέναντι στην πολιτισμική διαφορετικότητα. Αποκτούν αυτοπεποίθηση και ενισχύουν την ευρωπαική τους ταυτότητα.
Τίτλος Σχεδίου Eco experiences in European schools!
Το έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του προγράμματος Erasmus+. Πρόκειται για ένα σχέδιο στρατηγικής συνεργασίας στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης για την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μαθησιακής διαδικασίας.
Στοιχεία του σχεδίου:
Erasmus+ Programme – Strategic Partnership Project No.: 2019-1-RO01-KA229-063911_1 Title: “Eco experiences in European schools!” Συμμετέχοντες
Συμμετέχουν εκπαιδευτικοί και μαθητές από 5 συνεργαζόμενα σχολεία: Ρουμανία, Πορτογαλία, Τουρκία, Ελλάδα και Πολωνία.
Το συντονιστικό σχολείο είναι το Τεχνολογικό Λύκειο Dinu Brătianu.
Στόχοι
Στόχος είναι η ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης και η προώθηση των αξιών της Ευρώπης
Δραστηριότητες
Συναντήσεις σε ΕΛΛΑΔΑ- ΤΟΥΡΚΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ
Αποτελεσματική Μεθοδολογία Διδασκαλίας Παιδιών στο φάσμα του αυτισμού στα σχολεία γενικής παιδείας
Στοιχεία του σχεδίου:
2019-1-RO01-KA202-063957 Συντονιστής του σχεδίου, διάρκειας 24 μηνών (από τον Νοέμβριο 2019 έως και τον Οκτώβριο 2021) είναι ο οργανισμός “Acosiata Suntem Diferiti” / ΡΟΥΜΑΝΙΑ, (ΜΚΟ) που παρέχει θεραπευτικές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και συμμετέχουν: ΕΛΛΑΔΑ- Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης ΗΝΩΜΕΝΟΒΑΣΙΛΕΙΟ - EARLY YEARS – The organization for young children LBG ΙΤΑΛΙΑ - ProgettoCrecere- cooperativa sociale di servizi educativi e sanitari Συμμετέχοντες Διακρατική επιμόρφωση εκπαιδευτών και πιλοτική επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε τοπικό επίπεδο, με σκοπό τη βελτίωση των παραγόμενων αποτελεσμάτων του σχεδίου.
Στόχοι
Στόχος του είναι να συμβάλει στην επιμόρφωση και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών που εργάζονται με μαθητές με ΔΑΦ στα σχολεία γενικής παιδείας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Δραστηριότητες
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών από τις 13 έως 16 Δεκεμβρίου 2021 Ημερίδα Διάχυσης Αποτελεσμάτων την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022
Πνευματικά Προϊόντα
Α) διερεύνηση των αναγκών των εκπαιδευτικών γενικής παιδείας αναφορικά με την εκπαίδευση των μαθητών με ΔΑΦ Β) σύνταξη εκπαιδευτικού οδηγού στον οποίο περιλαμβάνονται το θεωρητικό πλαίσιο για τον αυτισμό, μεθοδολογικές διδακτικές προσεγγίσεις, οδηγίες για τη σύνταξη ειδικού εκπαιδευτικού προγράμματος, καλές πρακτικές καθώς και προτάσεις αξιολόγησης των μαθητών με ΔΑΦ. Γ) σύνταξη επιμορφωτικού οδηγού για την κατάρτιση εκπαιδευτών, που θα μπορούν να επιμορφώσουν στη συνέχεια τους εκπαιδευτικούς που έχουν μαθητές με ΔΑΦ στις τάξεις τους. Δ) κατάρτιση πιλοτικού επιμορφωτικού προγράμματος για εκπαιδευτικούς από εξειδικευμένους εκπαιδευτές πάνω στα ζητήματα των διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών για τη δημιουργία υποστηρικτικού πλαισίου για τους μαθητές σε συνεργασία με την οικογένειά τους.
Αντίκτυπος
Με τα αποτελέσματα του έργου, παρακινώντας τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές, και όλους τους εμπλεκόμενους, να επεκτείνουν και να ανανεώσουν τις δικές τους μεθόδους διδασκαλίας και ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού.
Οι κύριες ομάδες-στόχοι του έργου είναι: Εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτές σε ιδρύματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που προσφέρουν σπουδές στον τουρισμό σε ανώτερο και μετα-δευτεροβάθμιο επίπεδο, καθώς και μη τυπικά προγράμματα κατάρτισης και μαθήματα
Στόχοι
Στόχοι του προγράμματος:
• Ανάπτυξη μιας εννοιολογικής βάσης για την ενσωμάτωση δεξιοτήτων αειφόρου ανάπτυξης στα προγράμματα σπουδών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στον τομέα του τουρισμού. • Παροχή διδακτικό-εκπαιδευτικού υλικού στον τομέα του αειφόρο
Δραστηριότητες
Πιλοτική εφαρμογή του οδηγού IO3 στις 29-31 Μαρτίου 2022 με εκπαιδευτικούς της Περιφέρειας.
Πιλοτική εφαρμογή του Χαρτοφυλακίου μαθησιακών πόρων της ESTET σε συνεργασία με το ΔΙΕΚ Κομοτηνής στις 13 και 23 Μαΐου. Εκπαιδευτικοί και μαθητευόμενοι είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με το πρωτοποριακό υλικό του προγράμματος και να γίνει αποτίμηση του παραγόμενου υλικού.
Πνευματικά Προϊόντα
1 Εννοιολογικό πλαίσιο για την ενσωμάτωση δεξιοτήτων αειφόρου ανάπτυξης στα προγράμματα σπουδών στον τομέα του τουρισμού 2 Χαρτοφυλάκιο πόρων μάθησης για δεξιότητες αειφόρας ανάπτυξης του τουρισμού 3 Ενδοϋπηρεσιακό πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών 4 Περίληψη των επιτυχημένων εφαρμογών
Αντίκτυπος
Εκπαιδεύοντας τους επαγγελματίες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σχετικά με τον αειφόρο τουρισμό και παρέχοντάς τους προσεγγίσεις και εργαλεία για να συμπεριλάβουν τις αντίστοιχες δεξιότητες στα προγράμματα σπουδών ως σημαντικό αποτέλεσμα της ΕΕ στον τομέα του τουρισμού, το έργο μας θα οδηγήσει τη διαδικασία αλλαγής συμπεριφοράς μεταξύ μελλοντικών επαγγελματιών του τουρισμού για έναν πιο αειφόρο τουρισμό στην Ευρώπη.